17 August 2013

Eidulfitri 1434 Hijriah ^___^

Salam.

Selamat hari raya Aidilfitri, rasanya masih belum terlambat untuk saya ucapkan. Kita semua kan masih dalam mood raya. Hiks! Suka la tuu dapat beraya bersama yang tersayang kan. Sama lah jugak macam kita. Alhamdulillah, raya tahun ni sama seperti sebelum ni. Cuma raya tahun ni banyak makan dari yang dulu-dulu. Maklumlah, kawan-kawan ramai yang dah naik pelamin bergelar raja sehari. Raya tahun ni kena beraya dalam konti, beraya bersama dengan pendengar Radio Malaysia Kelantan FM tak kira anda beraya kat mana! 

Apapun, selamat hari raya yee! =)

Me with hubby & sons!

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.