13 December 2018

satu dua tiga, MULA !

Assalam. 

Hai. Apa khabar semua? Salam hari Jumaat yang mulia. Alhamdulillah kita jumpa lagi setelah sekian lama kita tak melepas rindu kan? Ececee 😻

Kali ni kita datang nak ucap terima kasih sebab selalu singgah kat sini walaupun jarang update cerita baru dan terima kasih jugak kerna sudi baca karangan yang tak seberapa sepanjang menulis. Saya sangat suka menulis. Dulu-dulu masa kecil ada diari sendiri. Siap mintak abah & ma belikan. Niat satu je, nak menulis sambil meluah rasa. Best sangat! Mengarang cerita suka duka. Menyantuni kebaikan semua orang. Terima kasih semua orang sebab sudi menyokong rasa ingin menulis ini. Wah! Macam editor buku motivasi pulak. Haha. Kalau betul, apa salahnya kan. Insya Allah kalau suatu hari nanti Allah swt izinkan. Aamiin 👏

Banyak lagi benda nak kongsikan. Tunggu entri baru la ye. Jumpa lagi. Assalamualaikum semua. 

satu dua tiga, MULA !

Assalam.  Hai. Apa khabar semua? Salam hari Jumaat yang mulia. Alhamdulillah kita jumpa lagi setelah sekian lama kita tak melepas rindu kan?...