31 May 2008

Bad news!













Bile pegang je laptop ni, rs mcm nk nangis..
aku dah ade kat kampung..
susah la nk jumpe buah hati lg..
We’ve been together since I was form 3 at aged 15.. baru sedar, long journey in my life..
Almost 8 years and everyday until today, I’ve been with him.. fuhh!
Kalau married people, of course depa dah ade 4 anak kut.. huhu..

Opss.. bukan nk citer psl tu..

cuma nk gtau yg die accident semalam.. =(
teruk jgk la keadaan die..
aku rs mcm nk balik shah alam je..
nak jaga dia time2 ni..
nasib baik la die x cedera teruk sgt..
So far, alhamdulillah..
masa call die semalam, siap wat lawak lg.. ngeee.. =)

Last night, aku minta tolong fatin and abil (pakwe fatin) p umah hairul kat PJ untuk pujuk die p klinik.. dorang sampai PJ pukul 12.30 mlm.. tp aku aku tau hairul tu takut nk p klinik..
suh makan panadol tu mcm2 excuses yg die bg.. mcm budak2 tamau mkn ubat..
dah la si fatin tu sesat masuk blok lain.. haha..
cian jgk kat couple tu.. sampai je kat umah hairul, siap borak tgk citer lg dlm tV..
ape kes la bdk2 ni.. org suh p klinik tamau.. takut kene inject! Heee.. =p

Anyway, I wish him semoga cepat2 sembuh then termakbul hajat nk masuk kitchen line..

B, I’m with u..

With lots of love,
~~ zatulhernanimohdnawi~~

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...