28 May 2008

;D hatiku berbunga!


hehe.. tak mula ape2 lg dah gelak.. hehehe.. =)
hari ini entah mengapa hati aku berasa amat gumbira..
terlalu gembira sehinggakan aku xlekang dari senyum..
sampai kawan2 dan adik aku perli aku..
haha.. aku GUMBIRA!!!

sepatutnya hari ini aku balik kelantan.. balik ke kampung halaman..
tp di sebabkan tiket abis semalam, terpaksalah aku tggu hari esok..
esok je la aku balik kelantan.. on may, 29 2008..
suke sgt.. opsss! tp itu bukan kepala cerita ya!.. hehe..
sebenarnya, aku punya handphone yang masuk wad hari tu aku dah dpt balik....
yeyey!!!!

hehe.. suke yg amat.. dah lama aku tggu kepulangan 'baby' aku tu..
ingatkan saje je pergi ke plaza alam sentral nk p jalan2..
tp tatau la plak handphone ni dah sedar dr koma panjang..
alhamdulillah..

3 mggu aku tggu kepulangan handphone ni..
akhirnya, kembali juga padaku.. huhu.. ;p
handphone ni sebenarnya terjatuh 3 mggu yg lalu..
aku sayang sgt.. br je beli.. bukan murah beb! huhu..
neway, from today, i will take care of my 'baby cyg' nih..
aku akan jaga sepenuh jiwa aku.. cewah! haha..
that's my promise.. =)



































ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.