05 May 2008

cyg my freNs!!



.. ari ni lepas je habes exam french td, aku n the gang sempat lg open table kat kedai mamak belakang uitm ni.. =)
tensen punye pasal sume pakat nk hang out ramai2.. biasa la.. kami ni student2 yg kesepian..
stadi smpai ada yg tertido dlm exam hall.. haha.. struggle punye pasal.. smpai ade pengawas yg kejutkn.. =) nasib baek sume paper lepas.. kalo x, x ke naya kene repeat then jumpe balek lecturer "kesayangan"?? ..
eee tamau aku.. bukan demand tp sape nk repeat paper? td exam mula pkul 2 suku, jwb punye jwb, aku siap dlm ms 35 minit je.. hehe.. =)
first time aku duk belakang skali dlm dewan, kwn2 aku siap meniru lg..
haha..
kami punye la berani smpai aku dh xlarat lg duk dlm dewan sejuk tu.. trus je kuar.. mls nk amik angin lg.. cukup2 la angin yg ade kat luar dewan.. xsejuk pon xpe arr.. =p
then, naik kat fakulti tgk carry mark utk foodservice mgt, ramai gak arr yg failed.. alhamdulillah aku maseh di tahap yg selamat lg.. risau gak tgk kwn2 yg failed.. hope dorang dpt jumpe ngn lecturer foodservice tu utk deal marks dorang.. sape yg suke repeat kan??
apepun yg blaku sepanjang semester ni, aku ambil buat iktibar n panduan.. mcm2 kerenah kengkawan tp itulah realiti hidup yg terpaksa kita lalui.. =)
owh.. kite stop dulu psl exam n student's life tu.. lepas pd sume2 tu, miss mimi ajak aku n kwn2 p taman tasik shah alam.. kami jln2 je.. lpskn tekanan selama 2 mggu terperap stadi...
neway, a millions thank goes to mimi, pian, asrar n fatin.. always do keep in touch with me k.. miss u frens.. =)
hope dpt jumpe lg semester depan..




@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...