08 May 2008

.. dearest luvLy famiLy..


hehe..
nothing to edit today!
when someone talked about blogger, i'm bloggerest maybe..
but not at all.. hehe.. only for uploading some pictures.. =)




my dearest cousin..
budak comey!
rindu bangat sama kamu illy..








nanti kite mandi same2 lg ye syg..
xsbr mau jumpe kamu..
rindu sama kamu yg amat!






illy suke tarik2 bunga mak long..
nnt kak long gtau mak long..
bg mak long marah illy..
cubit2 pipi illy..
hehe.. sayang illy!!



------------------------------------------------

she's my lovely cousin..
she's brilliant even at aged 1...
my cute, my love, my muah3..
syg illy amalin..
=)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...