07 May 2008

....my sweety laptop!



owkay THEn....... here we gO!!!

eeee.... Cj7!!
haha.. comey kan Cj7 ni..
tgl la aksi2 die.. huhu..
mmg mencuit hati..
ms tgh tgu someone tu, aku smpat lagi memain ngn Cj7 ni..
=)



nama die baby Cj7..
tgk aksi die ms nk naik atas laptop tu..
mula2 wat malu2 kucing..
control action la tus..=p
nasib bek awk tu ringan..
kang xpepasal rosak laptop sy nii..
hihihi... =)







haaa.. dr malu2 kucing td!
tgk.. dh naik minyak dah..
org tgk pon wat xlayan!
ntah pape la baby ni..=)
uits.. tgk kamera laaa... =p







ehhh.. nk p mane tu baby?

meh cni laaa..
tgk kamera ni..
kan org tgh snap ni..
uishh.. gigit baru tau!
wat sombong lak.. =(
uhhh...





ooo.. nk duk tepi tu yee..
owh owkay..
duk diam2 tau..
jgn nakal2 ye..
nnt teman kite main game tukar2 baju ek..
hehe.. =p



.....................................................................................

itulah antara KEBORINGAN yg aku alami hari ni..
memandangkan wireless dr ESSo ni senantiasa laju, aku lah org pertama n yg terakhir yg off laptop dlm rumah ni.. hahaha!
keboringan yg mencapai tahap cipan telah menjadikan aku amat2 senget ari ni.. hehe =)
neway.. thanx to Cj7 for the cooperation! comey laa hang nieh!!
nnt kite main same2 lg ye..


hari ni aku bgn seawal yg mgkin..
pkul 5.45 pg aku dh duk dlm toilet memanjakn diri..
biasa laa.. mandi awal2 ni air panas lg.. ye x?
bila dh pkul 7 tu air dh sejuk tahap air telaga..
uiii.. =)


hari ni aku p sekolah menengah seksyen 9 setelkan exam muet..
speaking je la kot.. huhu..
dgn bangganya aku dpt meng'qonquer' keseluruhan speaking grup td..
hahaha... =)
aku second grup yg present td..
spatutnya ade mistake nk replacekn si fatin..
tp apa kan daya.. jodoh kami tiada bersama..
uuuu.. sdeynyee..
bila start je individual task, aku cuak giler..
mane x nya.. member grup tu mcm terror jek speaking meaking nye..
aku xsmpat agi nk abeskn ayat, trus pemeriksa ckp 'times Out!~~..
tensen.. aku baru je nk panaskan keadaan..
xpe2.. kite ikuti session seterusnyaaa.. hehehe..

bile dh smpai je kat task utk grup, terus aku nekad untuk membls dendam..
dendam kesumat..
wawawawa..
sorg budak pompuan tu byk ckp btul smpaikan kami bertiga xsempat nk mencelah.. terus aku naik geram.. then aku apalagiiii.......
padan muke budak yg ckp byk tu when i said " can u stop speaking 4 a while"..
hahaha.. terdiam seribu bahasa bdk tu.. YAHOOO!!!! aku berjaya....
ye laa.. ckp mcm die jek yg tau.. yg aku lak kesian kat bdk laki yg mengadap depan aku ni.. die dpt task yg susah than kami bertiga.. so, aku terus tnya pendapat die.. nasib baik la aku tolong die.. ade la jgk point die kat ctu.. hope dia dpt markah utk tu.. baik kan aku? haha..

si lelaki sorg lg lak mempromosikan streamyx kat kitorg during discussion.. haha..
siap aku interrupt die lg.. neway.. i am so sorry for interrupted.. kwang3...

speaking dh setel..
so, i'm looking forward for my writing n listening test plak..
hope dpt wat ngn elok..
takut gak mane la tau kut2 susah ke kan..
hehe..
do pray for me..
=)

ermm..
mata dh ngantuk arr..
nk tito ley x?
sok ade hal lg nk setelkan together with my housemates..
xsabarnye..
hehehe... =)

to my steady friend asrar, sorry i can't accompany u tomorrow..
nnt bile dh byk duit, blanje tau..
i'm always waiting for yours.. haha!
neway, kimslm kat fred, jiji n nas k..

daa.. nyte!

iyerp!!
sy memang main-main..


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...