18 June 2008

abah, selamat hari bapa sedunia!

dear ABAH,
nothing much to say,
just to wish you with happy father's day!

you are the greatest ABAH that i have ever...
thanks for being my great ABAH..

my ABAH is a silent person..
but it doesn't mean his silence goes to negative..
i like his cool style!
caya la abah!
=p

anyway,
SELAMAT HARI BAPA SEDUNIA BUAT ABAH

your first daughter,
zatul hernani bt. mohd nawi




p/s :

hehe.. sebenarnya saya memang betul-betul lupa bila tarikh jatuhnya hari bapa sedunia.. memang saya hampir-hampir lupa.. saya tidak terlalu manja dengan abah, jadi terus lupa hari istimewa dia.. sehinggalah pada suatu malam, kedengaran suara adik kedua saya bercerita tentang itu dan ini DAN tiba-tiba muncul perkataan HARI BAPA dan ucapan itu di ucapkan oleh adik ke-5 saya yang kini sedang bersekolah di KOTA BHARU... argghh! rasa sangat malu dan kasihankan abah tiba-tiba.. mungkin itulah silap saya.. terlalu tidak ambil pusing tentang keadaan dunia.. abah, maafkan saya! dan.... SELAMAT HARI ABAH buat ABAH sayang! i love you forever and ever...

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...