19 June 2008

malam maseh mude!

jam di dinding menunjukkan sudah pukul 12:13 tengah malam.. tapi mata saya memang masih segar.. saya pun masih sedar.. arghh.. kenapa wahai mata kamu x mahu pejam lagi? owh mataku, pejamlah rapat-rapat..

saya masih
menunggu sesuatu kah? atau sedang mengelamun memikirkan masa depan yang masih samar-samar? owh tidak.. dahulu saya bukan begitu.. bukan juga begini..

tetapi, semenjak saya melangkah ke dunia baru,
banyak juga hal kehidupan yang saya amat obses.. kenapa dengan saya? saya tidak tahu kebenarannya.. saya emosi kah? tidakk! saya tidak suka beremosi di saat saya ingin teruskan kehidupan.. apa yang ingin saya katakan, saya tidak SELESA dengan dunia sekarang.. saya tidak selesa melihat kerenah orang-orang kita.. saya tahu kenapa dan saya tak mahu membicarakan ia.. biarlah ianya berlalu..

kemalangan jalan raya sini-sana.. rogol dan bunuh merata-rata.. dadah ditagih bersama-sama..
kenapa saya terlalu obses dengan perkara ini pun saya x tahu.. saya BENCI senario sekarang.. saya benci dan amat benci..

saya hanya dapat berdoa agar keluarga saya dilindungi
ALLAH swt sentiasa.. saya mahu keluarga saya selamat walau di mana mereka berada.. saya SEBENARNYA amat takut dengan kehilangan keluarga saya.. kerana amatlah saya menyayangi mereka semua..

sampai di sini cerita saya yang tak habis ni.. saya selalu penat..

kerana saya banyak hal yang harus disegerakan..


Ya ALLAH Ya Tuhanku, KAU lindungilah ibu ayahku, adik-adikku, kaum keluargaku, aku dan orang-orang yang aku sayangi dari segala bala bencana dunia dan malapetaka akhirat.. amin....


saya yang tak ada mood: zatul....nani

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...