14 June 2008

gud bye sayang!


waduhh!!
selamat tinggal sayang..
hati2 menjalani kehidupan d negeri org n jaga diri..
hehe..
itulah antara bait2 ucapan yg aku sebut td..
ingat lg seh!
ermm.. rindu sama kamu sayang..
tp kamu dah pergi meninggalkan aku di sini..
puas!!
aku puas berdamping dengan kamu walaupun hanya 2 jam..
ermm..

harap2 kita dapat ketemu lg ye sayang..
kita p makan char kuew tiaw nanti..
kangen bangat sama kamu sayang!


cepat sgt masa yg berlalu..
x sampai 2 jam kita berbual, bercakap itu ini..
tiba2 kamu pergi..
sedihnyee..
=(


sayang, kita berkenalan hampir 8 tahun..
aku hanya berharap agar hubungan ini di restui oleh penentu hubungan ini..
insyaAllah..
hanya kamu di hati!!
janjiku padamu, aku xkan menduakan CINTAMU!!
sayang noor hairulnizam selamanya..
;)


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...