14 June 2008

just smiLe ;)

duh!
how is today?
hope everything is fine..
hari ni aku pon sehat, sehat sgt smpai makan pon byk..
entahlaa.. kat rumah ni makanan byk sgt..
tp bukan itu yg mahu ku ceritakan..
hari ni tiba2 hati ni teringat kat member2 masa sekolah dulu..
masing2 dah sibuk ngn hal masing2..
cepat sgt masa berubah n berjalan yee..
sampaikan x tunggu aku yg sorang ni..
ade yg dh jd tunangan org, isteri org pon ade..
yg nk kawen siap beratur la tggu giliran..
hehe!
xpe.. dah jodoh korang sampai awal..
alhamdulillah la yee..
aku mungkin after my degree graduation ni..
after i got my good job n br pk nk kawen..
insyaAllah..
=p

ms naimah + ms hana + ms zat + ms lieyna


gambar yg di atas tu masa kami pergi ke PCB (Pantai Cahaya Bulan) beberapa mggu yg lalu..
br je sebenarnya..
the day i got demam yg teramat la panasnya..
aku demam pon seminggu.. hehe..
actually pergi sane saje nk celebrate my belated buzday, sambut sehari after my day..
ntah aku pon tatau knape aku beria sgt nk smbut kat pantai.. padahal KBMall pon sebok menunggu kedatangan kami.. haha!
tp apakan daya, sampai sane dah pkul 1 tghari, tp masa tu tubuh aku sehat lg cuma ade sket tanda2 nk demam je..
tp aku teruskan jua niat suci murni tu sampaikan x boleh nk bangun selama seminggu..
huhu..
naya btul ape yg aku wat kat tubuh badan aku ni..
tp itu x mematahkan semangat aku..

dengar citer hari ni mama nk ajak my famili pergi ke Pantai Irama, just pergi minum air kelapa..
tp abah pulak yg menghilangkan diri..
agaknya malas nk menghabiskan minyak kereta kut..
ntah pergi mane.. hehe.. pandai abah melarikan diri yee..
my adik bongsu plak tido.. saje nk kenselkan rancangan kitrg.. arghh!
memang x jadi la kami satu famili p makan angin hari ni.. hehe..
x mengapa la.. byk masa lg kannn??

hari ni aku pon xde wat pape juge..
just teman mama tgk cite hindustan kat tv..
mula2 tgk tv2 pastu tgk tv3 plak..
dah keje xde.. ngadap tv je laa..

- makanan masa demam hari tu -

malam nanti aku nk pergi teman my buah hati naik bas..
dah habis cuti yee shayang??
okay nanti i sampai sane..
ingat nk p pick up kat umah je, tp die segan plak kat jiran, almaklumlah sudah berjanji yee sayang??
uitss.. cian plak kat jiran tue..
neway, xpe, nanti malam ni, i teman u naik bas yee shayang..hehehe

nanti kite jumpe kat KL jelaa..
even b balik pon, bukannya kita bole jumpe yee..
keadaan selalu x izinkan..

ermm.. oklah..
hajat d hati mau turun bersiar2 d halaman rumah..
papai!

;) zatul hernani

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...