29 June 2008

to sis lynna : hehe.. sori ye! =D


Hehe..
sebenarnya sis lynna dah lama tag aku untuk mende alah ni..
tapi baru sekarang aku ade masa untuk ini semua..
maklumlah terlalu sibuk uruskan hal diri..
x banyak barang dalam beg aku jika aku mau keluar kemana-mana..
hanya ada barang wajib dan yang terpenting sahaja..

sekarang ni waktu berlalu begitu cepat..
macam x bagi aku bernafas walau untuk sesaat..
rasa macam malas aje melangkah ke Shah Alam tu..
so boring!!
Uh..

Antara barang-barang wajib adalah :-
Suspend ler plak.. okeis.. ni dia!

Green bag – my only favorite color…
Black purse yang selalu kosOng! Huhu.. =)
Compact powder by Silky White (code: 06)
In2It eye shadow
Magic lipstick by Nutrimetics
Elianto lip gloss
Brush by Oriflame
Foundation by Tia Amelia
Grey lenses by Freshlook
Sterile by UVSoft for lenses
Pen – its compulsory.. I bring it wherever I go..
Pendrive - ini pun wajib jugek..


Erm.. itu aje la kut..
Banyak-banyak nanti kang, gelembung la plak beg kecik ni.. hehe..
Biasanya handphone aku x masukkan ke dalam beg takut-takut terjatuh ke ape ke..
Lagipun, handphone ni nyawa kedua aku..
huu.. =)
Kalau kamera plak, aku lebih senang masukkan ke dalam poket seluar..
kecik aje kamera tu..
senang la skit nak bawa kemana-mana..
x risau nak mencari-cari.. iye kan?


p/s : dah lama x update blog..
x sempat laa..
banyak yang aku mahu ceritakan..
sabar la yee.. =D

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...