31 July 2008

.. biLa saya gatal tangan!!


selamat
siang semua!
hohoho.. ;O
entri yang mengarut!
saya suka karut-karut kan?
hehe.. boleh jadi tukang karut kut!
nanti kita pakat tubuhkan kelab dikir barat..
kamu semua naikkan pangkat saya jadik tukang karut okay?
haha.. merapu aje saya ni..

tapi betul laa..
bila saya boring dan tersangatlah x ada keje, saya akan.........
(seperti di baWah INI....)

hehe.. enjoy scrolling dOwn my pics! ;D

















































2 cukuplah yee.. heee ;D
kang banyak-banyak nanti kang kamu boring juga..
x semua orang suka tengok gambar kita kan?
(kepada kamu-kamu yang x suka, x payah tengok la yee!)
pergi main jauh-jauh..
saya pun x mintak kamu view blog saya ini..
dan terima kasih beribu-ribu lemon kalau kamu dah faham..
haha! poyo aje saya ni.. =)

sebenarnya kan, assignment saya banyak sangat..
banyak banyak banyak banyak dan BANYAK!! banyakkk... ;p
x berupaya saya nak menghadapinya..
saya x sanggup nak berhadapan dengan assignment saya yang bergunung-ganang ini..
akan tetapi, kenapa saya x selesaikan secepat yang mungkin yee?
hehehe.. sebabnya, saya x tahu yang mana dulu hadir dalam diari hidup saya ni..
lagi POYO! haha..

urm! nanti lah saya buat.. NANTI lagi....
x tahulah bila NANTI-MENANTI tu menjadi kenyataan..
adush! bukan sikit atau bukan main-main tao assignment saya ni..
saya pun penat nak memikirkannya lagi..
sebab semua assignment saya tu seumpama saya kena OUTSTATION!
semuanya kena PLEASE DO VISIT.. alamak!
x tahan saya.. semuanya berat-berat!
berat mata memandang, berat lagi hati ini menanggung kegelisahan.. =)
nasib baiklah saya ada teman-teman di sisi yang sentiasa bersama sehati dan sejiwa..
terima kasih ya! marilah kita selesaikan assignment ni hingga ke titisan DARAH yang terakhir!
chayo' chayo' my dear frens!
dO the bEst amOng the bEst!!
okay la tu..

ok lah..
tangan gatal ni dah penat menaip... ;O

kita ketemu lagi ya!
byebye..

saya,
zatul nani~~


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...