27 July 2008

.. sad sOng!

salam...
pagi-pagi lagi aku bangun mengadap laptop ni..
breakfast with half boiled egg + hot milo..
i was full even its to little.. hehe.. kuat makan tao!
lepas subuh tadi sehinggalah ketika ini x berganjak-ganjak lagi..
hajat di hati mahu berjalan-jalan menziarahi rakan-rakan blogger..
tapi mata ni macam nak terkatup lagi..
semalam rasanya dah tido awal..
tapi xpelah.. hari ini tamau p mana-mana juga..
aku nak stay aje kat rumah ni..
petang skit baru nak keluar cari makan..
sambil jalan-jalan cari aweks! hehe..

ingat petang skit nak settle down assignments..
nak buat mana yang patut.. x mahu la tangguh-tangguh macam semester lepas..
akhirnya aku jugak yang tension.. kali ini aku nekad nak buat assignment cepat-cepat..
agaknya menjadi tak monolog kali ini? hehe.. hope so laaa.. insyaAllah..

hari ini jugak aku rasa macam nak dengar lagu yang kamu semua tengah dengar ni..
BERDIRI SEORANG PERINDU by IBNOR RIZA..
lagu ni macam ada kaitan pulak dengan aku yang baru putus kasih ni..
ermm.. enjoy listening my currently song! besh kan lagu ini..
kadang-kadang layan mau menangis juga..
tapi... udah-udah! kang x pasal-pasal mengalir laju airmata ini!

''janganlah di keruhkan kasih yang sedang tenang.. keranaku merindu..''

jangan di kenang lagi kisah-kisah lalu..
bagus juga ada cinta baru.. moga cepat cinta lama itu berkubur..
tamau ingat lagi.. biarlah ianya berkubur bersama langkah-langkahku...
hehe.. so far so good.. i'm happy with my life right now!

by the way,
good morning to all my blogger friends..
do keep in touch.. =)
i am updating my life.. hehe

salam sayang,

zatuLnaNi.... ;D

eh, comeback ke sis?

Assalam - 13/10/2017 , Jumaat. Kita datang jengah blog kita ni bukan nak buat comeback pun, sebab kita tahu entah bila kita akan jadi ra...