12 July 2008

.. selesai sudah!



alhamdulillah..

akhirnya penangan pagi ini selesai jua..
ramai jugak la antara ahli keluarga si dia datang berkunjung..

aku sekadar menjeling dari dapur.. menjeling saje..
tamau lagi bertentang mata!

sekadar menyediakan minuman untuk tetamu..

buat ape pergi mengadap bakal keluarga mertua..
buat malu ade laa.. x senonoh jee..

sambil2 buat air, sambil2 berdoa agar ada yang datang membantu aku untuk menghidang air ni ke ruang tamu..
alahaiiii!
tiada siapa yang mahu membantu..

terpaksalah aku menebalkan muka, menuang air di hadapan bakal mertua..

nasib baiklah si empunya diri tiada.. balik ke ofis katanya.
. syukur!

kalau tidak, hampir tumpah dan menggeletar tangan aku di buatnya..
mana tidaknya, tengok aku macam nak makan..
tapi alhamdulillah.. aku pun tidak tahu apa yang 2 famili itu bualkan.. cuma maklumat yang aku dapat, lepas raya ni kira jadi!!
jadi apa?? entah.. jadi apa pun aku x tahu menahu..
kita tunggu ajelah yee..

mereka hanya datang merisik.. tapi macam x sempat nak merisik..

kira jadi la kot.. aku pun tertunggu2 apa la jawapannya nanti..

so, buat masa ni, better aku keep quiet..
kalau x jadi, malu jugak kan..
anyway
, segalanya lancar..

doakan kebahagiaan dan keharmonian aku dan dia..


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...