14 August 2008

... comel!


salam..
time to updates! huhu..
;p
saya sudah lapang dan sangat-sangat lapang..
yahOo!! saya sudah keluar dari kemelut kesibukan ini..
tapi sekejap saje..
hanya untuk seketika..
;(
sebabnya, after this midterm break, saya akan kembali masuk ke kepompong kesibukan yang menuntut saya untuk tidak bermain-main lagi..
hehe ;p
sebabnya juga, saya sangat suka bercanda..
lewat siapkan assignment sebab saya ni banyak main..
huuu.. apalah yang saya mainkan..
saya pun x tahu.. terukkan saya?
tapi x mengapa.. untuk cuti kali ini, saya mahu enjoy dengan sepuas hati..
mahu bergembira dengan semua famili dan orang baru dalam hidup saya..
banyak betul agenda saya untuk musim cuti kali ini..
x sabar rasa HATI saya.. hehe..
mahu cium-cium pipi si kecil ini..
dia yang buat saya ingin pulang ke kampung..
sabar-sabar wahai HATI..
comel kan si kecil ini?
heee.. ini dia 'kesayangan' saya!!
miss u darL!!
++ illy amalin ++



@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...