10 August 2008

hari ber'assignment' sedunia!!


salam..

banyaknya assignment saya!
warh!! x mampu betul saya..
jeling pun saya x mahu apatah lagi memandang lambakan itu..
hehe.. ;p
tapi hari ini, saya mahu kerjakan mende alah itu sehingga sudah!
memandangkan 'due date'nya hari rabu ini..
hari khamis pula ada class presentation.. group by group laa..
terpaksalah saya menghambakan diri di hadapan laptop ini..
seperti biasa perl cafe sentiasa di sisi saya..
hehehe.. ;)
kalau x, jawabnya atas katil la saya berhijrah..
okay-okay..
saya away sekejap yee..
mahu menyudahkan segala yang tertunggak..

owhh! lupa saya seketika, minggu ini merupakan minggu yang tersangatlah SIBUK!!
saya terpaksa berhadapan dengan kurang lebih 5 tests sebelum balik cuti..
yahoo!! x sabar rasanya ingin pulang ke kampung halaman saya..
mahu bertemu dengan wajah-wajah kerinduan saya..
okay then, enjoys viewing my pics.. ;p















































salam sayang,
zatul-hernani-mohd-nawi

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...