31 August 2008

.. kau masih di hati ..

salam..
selamat menyambut hari kemerdekaan ke 51 buat Malaysia..
bunga api berbunyi di sana-sini..
tahniah MALAYSIA!

sekarang pukul sudah menginjak ke 3.58 pagi..
tapi saya belum dapat tidur lagi.. mata saya masih segar! banyak lagi kerja yang harus saya siapkan.. malam tadi, saya ambil keputusan untuk siapkan 3 kerja malam ni..
selebihnya saya ingat mahu sambung esok pagi.. tapi bukan saya malas..
belum ada mood saja!
itu pantas kan untuk malam-malam begini? dan saya selalunya begini..
sengaja mahu siapkan di minit-minit terakhir.. hehe..
mood belum datang laa..
sudah puas saya pujuk hati..
apa mahu lagi kan?
hee ;p

diheret rasa bosan, tiba -tiba tadi saya tukar lagu untuk blog ni..
bukan boring tapi mahu ubah selera..
umpama makan nasi.. x kan hari-hari mau makan lauk yang sama je kan?
saya seorang yang cepat bosan dengan satu-satu keadaan..
jadi saya ambil inisiatif untuk menyedapkan halwa telinga..
tapi, entah mengapa..
sesudah saya meng'upload' lagu ini (kau yang satu, WOW) saya jadi sebak!
entah.. banyak kenangan berlegar pabila lagu ini berkumandang..
macam-macam yang saya cuba lupakan..
tapi payah! payah untuk saya tepis..
sungguh! keadaan sudah sepenuhnya berubah..
saya sudah hilang hairulnizam..
hilang dia bermakna hilang juga tempat saya mengadu..
bukan bermakna saya benci dia..
lagu ni benar-benar merujuk kepada hairul.. mahu menangis rasa hati ini..
tapi saya kuatkan semangat..
mana mungkin saya hancurkan hati orang yang sedang menyayangi saya dengan sepenuh hati..
kepada abg, jangan berduka.. saya tetap sayang abg..
pasal hairul tu, x mengapa..
biarlah dia menjadi kenangan terindah buat saya..
kerana itulah juga, pabila abg tujukan lagu itu buat saya, saya x mahu dengar..
saya x rasa lagu itu sesuai untuk saya..
maafkan saya..
dan untuk hairulnizam, maafkan saya.. saya harus pergi..
pergi tinggalkan segala kenangan..
awak tetap di hati saya sampai bila-bila..
tapi awak harus faham, antara kita tiada jodoh..
semuanya berakhir di situ..
hanya satu pinta saya, carilah yang terbaik..
semoga awak berbahagia..

.................................

saya mahu kongsikan kenangan ketika bersamanya sewaktu dahulu


sekalipun kita terista, bangunlah!
tidak semua cinta bersatu..

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...