19 September 2008

dan.. mereka lagi!! ;p


ini pula cerita semalam..
sewaktu berbuka puasa untuk hari yang ke-18 Ramadan..

berbuka bersama housemates kesayangan merangkap classmates saya..
decided mahu berbuka di Molek..
penuh la pulak manusia kat dalam tu..
fuh..
nak amik nasi pun kena bersesak-sesak!
fikir punya fikir, Pohon Rendang jadi tumpuan!
sebabnya, kat situ x ramai orang..
biasalah kalau kedai baru kan?
orang takut sangat nak masuk!

tapi, kami terjah aje..
berlalulah kami berempat ke Pohon Rendang..

ini antara yang sempat kami 'pose'kan untuk tontonan semua!
chewwah!!
gewdik..
haha..
enjoy!

saya malas nak komen pasal makan kat situ..
sebab x mahu buat DOSA di bulan yang mulia ini..
harap-harap faham la ye!
hehe..
:D

anyway, saya enjoys sangat dengan TEH AIS Pohon Rendang!
memang kaw!
kalah kedai mamak!
;p

++ ini meals saya! ++

nanti mahu kesana lagi..
tapi, saya hanya nak order TEH AIS saje..
hehehe.. ;)

okay, saya berlalu dulu..
mahu ke alam maya..
bersama pakcik kesayangan sekejap!

tata..
jumpa lagi tao!
;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...