19 September 2008

.. me.VS.him ..

salam ramadan!

selamat berpuasa hari ke-20 ramadan untuk semua..
ada lagi 1o hari on going..
erm..
10 malam terakhir ni, apa kata kita memperbanyakkan ibadah?
mana tahu nasib kita baik..
dipermurahkan rezeki oleh Allah swt ke..
doa-doa kita insyaAllah di perkenankan..

x sabar rasanya mahu pulang..
saya gumbira yang teramat sangat!
hee..
dapat pulang
dapat release tension
dapat jumpa mama dan abah
dapat jumpa adik-adik
juga BUAH HATI saya!

huu.. :)

eh! sabar..
puasa pun x habes lagi kan?
gatal mahu pulang..
cubit nak?
huhu..
;p

semalam saya chit-chat dengan pakcik kesayangan saya..
erm.. :D
suka betul dia online dengan saya..
happy aje dia..
simkad HAPPY dia belum sampai Kota Bharu lagi..
kasihan pakcik..
berminggu-minggu GDex tahan..
hehe..
sabar ye pakcik!

setiap hari, dia x lupa mengira hari kepulangan saya..
owh! seingat saya, dari hari ke 30 lagi dia sudah mula mengira..
sampailah ke hari ini..
lagi 6 hari kan pakcik?

sampaikan saya men'download' lagu dari Hattan sempena lebaran ini..
hehe..
''SELAMAT DATANG SAYANG''

khas saya tujukan untuk pakcik..
sepatutnya pakcik yang kena tujukan lagu ni buat saya..
bukan saya!
tapi, x mengapalah..
dengar-dengar lagu ini, memang sesuai lah..
saya pasti pulang..
berjumpa dengan kamu..
tunggu kepulangan saya okay?

okay..
next ENTRY please!
hehe..
;p

ralat sungguh saya!
kerana, PENAT..
:)

saya masih mampu tersenyum walau hati terluka..
ye ke gitu?
boleh laa..
:D

salam sayang,
zatul hernani mohd nawi

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...