22 September 2008

...mana satu idaman kalbu?


sedap x dishes kat atas tu?
ermm..
wallpapers tu akan saya tukarkan menjadi title buku resepi terbaru saya..
hehe!
tengah fikir gambar yang mana satu nak di jadikan muka depan buku resepi saya kali ini..
uh! buku resepi itu harus dihantar kepada pensyarah masscom saya pada hari rabu ini..
saya tengah mencari idea ni..
bagaimana harus saya edit untuk menunjukkan gambar ini hidup!
ermm..
wahai idea-idea, cepat datang kepadaku..
saya mahu edit 2 gambar ini petang esok..
malam ini terlalu kedekut dengan saya..
hehe.. ;)
tidur-tidur!
ehh..
study-study!
esok test maa..

saya x sabar dengan penerbangan saya!
cepat-cepat wahai hari RABU..
;p

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...