22 September 2008

jom makan sup!


sedih hati saya!
sudah dua kali keinginan saya mahu berbuka di RBS tidak kesampaian..
dua malam yang lalu, saya turun awal menuju ke RBS bersama teman serumah..
HAMPA!
saya lihat ramai orang..
kenapa ni?
apa sudah jadi dengan kedai makan kegemaran saya ni?
kenapa pelayan-pelayan RBS senyum macam tu pada saya?
pelik sangat..
owh! rupanya satu kedai mereka reserved!
saya ni regular customer tao!
layanlah saya..
ermmm..
kasihan saya..
berlalu lah saya ke Kamal's Corner..
tersenyum sendirian saya..
saya terlalu ingin merasa tomyam kegemaran saya..
tapi x mengapalah..
hari esok masih ada kan?

selang 1 hari atau kurang lebih petang semalam, tepat jam 6.45 petang, turunlah saya ke RBS..
hajat di hati mahu merasa tomyam kesukaan saya itu..
wahh... ramainya orang!
apa sudah laku sangat ke kedai makan ini?
ermm..
melepas la lagi impian saya..
sedihnya hati saya..
x sempat saya nak merasa kenikmatan tomyam memandangkan saya hanya ada beberapa hari lagi di sini..
lagi sedih tau!!
hehe..
amat poyo perasaan saya kali ini..
kenapa lah x ada tempat untuk saya di RBS semenjak dua menjak ni..

so, pengajaran yang paling berguna untuk saya ketika ini adalah:
scroll down yee..


- turun tangga cepat-cepat..
- jangan melambatkan perjalanan kamu ke RBS (nanti melepas lagi)
- pastikan masa sampai, orang x ada lagi (so,pandai-pandailah budget masa okay?)
- x payah tunggu kawan..kalau nak tunggu juga, suh depa cepat-cepat bersiap..
- RESERVE awal-awal!
-turun rumah pukul 5 pon xpe!!


hokay??

bye..
hehehe!


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...