21 September 2008

last nite..





saya dijemput menghadiri satu majlis makan-makan yang berlangsung di Lemon Rest..
saya dihulurkan kad jemputan ketika dalam kereta menuju ke Puchong Perdana..
ermm.. nasib baik ada kad..
kalau x, malu la saya.. sudah la orang luar..
tiba-tiba aje menjengukkan muka di majlis orang!
apa kes kan kan??
terima kasih kepada sepupu-sepupu saya!
yang pasti, saya bukan tetamu yang di undang..
saya hanya di undang di saat-saat yang terakhir..
hehe.. :)

neway, dapat makan pun jadilah!
x ada gambar ketika makan dek kerana phone saya kehabisan bateri..
kamera pula saya x sempat nak cas memandangkan saya tergesa-gesa di ajak!
woah! sangat-sangat rugi..
kazen, bila mau pergi lagi?
heee...
;p

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...