21 September 2008

kegemaran saya!!

entah mengapa..
semenjak saya ke Pohon Rendang tempoh hari, saya terus jatuh hati dengan minuman ini..
x kan la mereka taruk ubat guna-guna pulak..
sebabnya, saya bukan jatuh hati kat owner mahupun tukang masak Pohon Rendang!
hehehe.. ;)

kemana saja saya berbuka dengan teman, pasti saya memesan minuman ini..
warh! itu menjadi kewajipan saya untuk masa-masa ini..

terima kasih Pohon Rendang!
kerana kamu, saya telah jatuh hati..
hehe.. ;)

minuman di atas tu saya pesan ketika berbuka di Bintang Side Walk Cafe bersama teman serumah petang tadi..
15 minit saya menunggu nasi goreng cina saya..
habis berbuih saya mengomel..
omelan manja hokay!!
hehe..
tapi berbaloi la dengan penantian saya ini..
;)
makanan di situ boleh di katakan sedap juga kalau nak di bandingkan dengan kedai-kedai makan area pusat komersial ni..
saya bagi 3.95 bintang lah!

okay then, special credit goes to them all for the hospitality given!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...