25 October 2008

colors of my life.. ;)

salam..
selamat hari sabtu!
haa.. hari ni panggung sabtu kan?
colors of ranggoli.. ;)

happy deepavali to all indians..
may god bless u.. ;)

hari ni macam-macam planning saya..
macam-macam kerja yang mahu saya settlekan..

aduss.. yang mana satu harus di utamakan? huhu..
poyo ajerkkk..

sebelah petangnya saya akan di angkut menuju ke Taman Kemensah di Ampang..
ada open house katanya.. ;)
bab-bab makan ni memang saya gila.. haha!
walaupun tubuh saya kurus dan kecik, tapi saya makan banyak..
hehe ;)

sebelum itu, saya harus selesaikan pasal tiket balik kampung saya..
saya kena pakai cantik-cantik ke?
malu la kalau singgah KL Sentral nanti..
x pasal-pasal nanti orang tengok saya..
apesal pompuan ni pakai cantik macam ni?
kang x pepasal malu saya....
hehehe... ;)

pakcik kesayangan saya tu x bising pun pasal tiket..
tapi saya pula yang kalut-malut.. huiss..
bukan apa, saya risau kalau-kalau tiket tu habis..
bukan ada orang mahu hantar saya pulang pun..
hoho..

my last paper is on 16th Nov ni..
duduk sini lagi 1 hari then terus balik..
malas la duduk sini lama-lama..
sebabnya, banyak planning yang saya dan rakan-rakan sekolah rendah dan menengah mahu rancang.... ;)

saya mahu segala yang di rancang itu menjadi dan berhasil... insyaAllah..
maklumlah.. saya di lantik menjadi kepala majlis.. oho!
risau plak takut x jadi.. malu nanti.. mereka mengharapkan saya..
insyaAllah.. akan saya usahakan..

okay then, saya berlalu makan dulu yaa..
lapar ler perut kecik ini!
huu.. ;)

sampai jumpa lagi..
tata...

salam..

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...