14 October 2008

Dalam kekalutan menghafal.. =)


Nanti saya update later ya! Hee..

+ picture dalam surau seroja +

---------------------------------------------

ini gambar ketika saya dan liyana mengkalutkan diri menghafal BEL..
hafal punya hafal, turn kami next week pulak!
hati ni berdebar bagai nak rak..
kalau boleh, nak cepat-cepat habiskan public speaking ni..

gerun!
kecut perut!
takut!
GEMURUH!!
huh...


kenapa la group saya paling last present?
huiss..
mesti banyak songeh Assoc.Prof tu..
confirm x boleh tengok or even jeling-jeling kertas pun..
eee..
geram betul!

anyway, saya nak hafal sampai muntah!

opPpss!!

(kalau saya betul-betul muntah, bawa saya ke klinik ya.. mana tahu kalau-kalau saya TERDEMAM dek terkena panah ASMARA dari Assoc Prof tu..)

kui3~~~~

daa..

;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...