13 October 2008

minggu ini dalam sejarah!

sekejap yee..


......................................................................................................

saya mahu tarik nafas panjang-panjang dan dalam-dalam..

......................................................................................................

fuhhh!!!

dah hembussss..


tapi x lega juga..

adeh..

panahan minggu ini betul-betul merosakkan rancangan saya untuk membiarkan 2 mata cantik ini terlelap.. (pstt! cantik sangat ke mata u tu? uiss.. hampess!!) uhuuu.. ;)

saya wish to sleep walaupun untuk sementara..
semalam saya bermimpi..
eh eh bukan! pagi tadi laa..


pagi tadi saya bermimpi yang saya bersama mama dan abah entah pergi mana then kami stuck dalam jam.. jam teruk jugak laa..
saya pun x tahu di mana saya berada dalam mimpi saya tika itu..

yang pasti, saya ada lagi 30 minit nak masuk ke dewan peperiksaan..
masa tu situasi tengah kalut-kalut..
dan-dan aje kereta abah rosak tepi jalan, dan tiba-tiba datang penjahat yang nak rompak kami..
dorang acukan senapang.. machine gun plak tuw..

aduss..
x semena-mena saya terlepas nak ambil final exam ari tu..
first paper plak tu..
uiss..
mimpi apa ntah..
dan...
sedar-sedar terus saya ke toilet dan study..

OWH!!
ada test rupanya petang tadi..
hahaha..
mimpi itu sebagai petunjuk la yee..

okay-okay..

ini saya nak bagitau sesuatu ni..

minggu ini adalah minggu paling sibuk antara minggu-minggu yang lepas..
hatta sepanjang saya bergelar pelajar sekalipun...

nak x tengok jadual minggu ni?
okay...
sekejap ye..

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ISNIN ::
- test hospitality procurement (tadi saya dengan jayanya telah MENIRU!! lantaklah nak jadi apa..kui3~~~)


SELASA ::
- test food safety ( mau tiru jugak~ itupun kalau ade kesempatan.. sebab lecturer ni kerek sikit! huhu..)

- public speaking on GARLIC ( ada dalam 5 helai nak kena hafal.. saya ni kalau x hafal, sampai british india saya pergi.. sebenarnya, sudah 3 minggu saya menghadap dan menghafal benda alah ni, tapi sampai ke saat ini saya masih belum dapat ingat! huhu.. otak saya kan dah melayang-layang!)


- lepas tu apa ya? kelas encik razak x ada apa.. esoknya baru submit assigment kitchen planning dia tu.. jawabnya, x tido malam la saya esok! mati sat...


RABU ::
- group presentation for puan zabedah..
food writing.. ini assignment ke-3.. banyak kan assignment? yeyey! saya sudah mereng..
malam esok jugak kena buat report dan berlatih untuk lakonan yang saya and the geng akan cuba layarkan... entah jadi entah tidak.. saya ni kalau bab-bab berlakon, fail!!! sebab saya suka gelak even itu babak sedih or someone yang nak mati.. entah la.. x reti la saya nak berlakon..

- owh.. lupa sat.. hari ni hantar assignment untuk cik razak.. ermm.. memang mereng nak siapkan report dia tu.. tebal macam kamus DEWAN!! aduhhh... ;(


KHAMIS ::
- hari ni plak ada test untuk food science.. entah apa la yang masuk.. dah la kelas kat INTEKMA.. jauh tu nak pergi.. aduw... ;)


JUMAAT ::
- hari ni petang ada French final oral.. individual.. skrip x buat lagi ni.. entah nak cakap apa laa..
erm..

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

akan tetapi, sedikit pun saya x rasa gusar..
hahaha.. ;)

kenapa ya?
entah..


saya hanya membiarkan sahaja benda ini datang dan pergi..
uiss... bleh plak gitu?

alaaaa..
bole laa..

janji, saya happy sentiasa.. ;)

even hati ini terluka..
uit.. LUKA??
huhu..

adalah satu rahsia tu..
sangat-sangat terluka..
terguris... sob sob sob~~~~ :(

tetapi, saya hanya membiarkan perkara itu..
bak kata kawan saya, untuk memaafkan memang mudah..
tetapi untuk melupakan, amatlah berat bagi saya..


okay-okay..
saya mahu sambung kerja sekolah saya yang tergendala akibat BLOG ini..

tata..
dan..
sampai jumpa lagi ya!

salam...

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...