21 October 2008

jangan bilang tidak..

(^ . ~)

oho..
salam..
selamat malam..


++penat++
++happy++
++mengantuk++
++mau tidur++

penat dah okay..
mengantuk memang kena dengan penat..
pergi tidur lagi la sesuai..

TAPI, apa kena dengan HAPPY pulak?

------------------------

erm..
bila emosi stabil macam itulah..
bila emosi kritikal, macam itu jugaklah!

------------------------

minggu ni selesai sudah bebanan presentation saya..
semua beres.. sebab itu saya HAPPY..
hanya tinggal take home test dan French oral saje..
sesudah itu, boleh le saye bergedik dan bersantai..
walaupun saya tau final exam saya hanya ada 6 hari saja lagi..

malam ni sebenarnya saya x terasa seperti mahu berblogging..
yang menjadi masalahnya, tangan saya ni memang gian nak ketuk-ketuk keyboard..
padahal tau saje yang dia tu penat.. ntah apa-apa kan?
gatal jugak nak mengemaskini blog inih!
huh! apa daa.. ~~~

hari ini x ada yang menarik sangat..
x ada cerita yang mahu di kongsi..
bosan sangat semenjak dua menjak nih..
maklumlah..
saya x ada sesiapa kat shah alam ni..
hehe... ;)
xde teman mahu di ajak keluar..
masing-masing sibuk dengan kehidupan masing-masing..
iyelah.. x mengapa..
saya mengerti dan sangat mengerti..

oklah..
saya pergi dulu..

daa~~~

saya sangat bosan dan x tahu nak ketuk-ketuk huruf apa lagi di keyboard nie..

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...