20 October 2008

lagi-lagi update!


















at Normala..
..................
waiting for nasi goreng ikan masin..
my favorite fried rice ever!!
..................
lambatnya.. cepat-cepat!
sangat lapar perut ini..
berkeroncong lagu ANA.. ;)
uit cik kak, mata tu ke sini!!
masa ni saya tengah tengok kereta MyVi yang drebarnya sangat kurang ajar.. pompuan yeee!
memang kurang ajar..
huh! entah la.. macam-macam perempuan sekarang ni..
hurmmm... ;)


















ini pulak nak promote this phone!
saya nak jual handphone ni boleh x?
x laaa.. gurau aje..
mana mungkin saya jual phone yang orang bagi ikhlas kepada saya.. ;)
alkisahnya, phone ni hairulnizam bagi masa saya part 4 diploma dulu..
jarang guna.. sebab tu nampak baru lagi..
sekarang selalulah guna.. tapi still nampak handsome lagi..
saya jaga dengan elok okay?!!
saya sayang phone ni tau.. sangat-sangat sayang..
mujurlah ada juga kenangan saya dengan dia kan kan?
xdelah saya nak lupakan dia terus..
pahit manis, biarlah berkubur bersama langkah-langkah saya..

=========================================

ok..
mau tidur..
melelapkan mata sementara menunggu terbitnya mentari..
:)
yang pasti, saya sangat mengantuk...
nite!!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...