19 October 2008

cerita 55 minit saya!


when talking bout blogger, i'm bloggerest maybe!
hee.. ;)
scroll down..





................................................................................................................

pictures di atas sewaktu saya dalam penerbangan dari LCC Terminal, Sepang ke Kota Bharu 25 September 2008 yang lepas..
pictures ini saya rakam sewaktu 5 minit sebelum flight mendarat..
ini lah pemandangan negeri Kelantan dari atas..
;p

..................................................................................................................

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
dan ini pula kisah ''hyperaction'' kami ketika berawan!
huhuhu.. ;)

x salahkan?
ke salah?

hoho..
pada yang berasa itu dan ini salah, please go away larh!
don't ever 'jenguk-jenguk' my blog okehh?
anda x mahu, saya lagi laa x hingin!!!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
hoo.. emo la plak!
kui3~~~~
x adalah..
saya gurau saja ye..

* jangan amik hati tau!
makan hati ayam sudah ler..
hehehe.. ;p

----------------------------------------

saya dah janji dengan diri saya, bahawasanya....

JENG JENG JENG

yang saya x nak masuk campur hal orang lagik!
cukuplah apa yang saya tahu dan dengar setakat ini..
hoho.. iye ke?
(apa yang kamu dengar tuw?)
huhu.. ;)
lets it be my secret okay..

and

I'M KEEPING ALL MY SECRETS

DAN

jangan tanya apa-apa
sebab..
saya memang x ada jawapan sahih untuk semua pertanyaan itu!
heee.. ;)

dan juga, saya dah lupakan apa yang berlaku..
saya x nak kecoh-kecoh tau..
biarlah dunia ni aman saja!
hehe.. ;)

------------------------------------------------

okaylah..
saya berlalu dulu ya..
good bye!
tata..

salam..
;p


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...