18 October 2008

lagi eid mubarak..

salam..
ini lagi kisah dan cerita eid mubarak saya..
;)
saya bercerita tentang my great grandmother yang saya dan familia panggil NENEK..
moyang saya yang seorang ini masih lagi sihat walafiat..
alhamdulillah..
NENEK masih lagi sihat dan dapat melihat keletah cucu dan cicitnya membesar..
hee..
NENEK ingat nama-nama cucu dan cicit dia even ada kurang lebih 100 orang..
(anggaran saya secara kasar sebab saya x boleh nak agak)
memang kali terlalu ramai..
sebabnya 1 saja, kami KELUARGA yang sangat BESAR!
ohooo.. ;)
hatta nama saya sekalipun NENEK ingat..
nama penuh tao!!
huu... ;p

sayang NENEK!

saya x pasti berapa umur NENEK yang sebenar..
agak saya 80 tahun kot..
entah.. ( jahatkan saya?)
umur NENEK pun saya x tahu..
hehe..

okay-okay x apa..
balik cuti nanti, saya tanya tokmama saya..
tokmama pun nenek saya juga..
anak kepada NENEK dan mama kepada MAMA saya..

oho!

jangan pening-pening..

++ nenek dan cicit-cicitnya..
ramai lagi cicit nenek, tapi ini saja yang memang x malu bergambar!! huhuhu ;) ++


++ inilah NENEK saya.. sekali tengok, macam kakak tokmama saya! hehe.. ;) ++

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...