09 December 2008

updates!


dear ALL,
banyak kisah ingin saya ceritakan.
tetapi masa tersangatlah mencemburui saya.
tengoklah!
ada masa, saya usahakan.
bukan malas.
cuma x rajin saja!
hiks! :p
janji saya, akan saya ceritakan.
penat meng'hapdate' blog ini makin terasa.
lenguh bahu dan belakang menuntut saya ke kamar beradu~~
saya pergi berlalu dulu ya.
siang besok, saya sambung kisah karut-marut saya.
kalaulah ianya KARUT ya?!! hee ;)

.. ini rahasia PELANGI saya.
mana mungkin saya tinggal-tinggalkan~~

to all new bloggers, this is me..

just call me [zatulnani][zat][tul][nani]

anything else, please leave your comments!

thank you.

also and again, I'm BLOGGEREST!

daa~~ nite!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...