10 December 2008

goOd mOrning dear!


hype!

dear all bloggers,

SELAMAT PAGI ya!

semoga hari ini membawa kegembiraan dan ketenangan kepada semua.
jangan nakal-nakal tao!

kepada pelajar-pelajar universiti yang sedang bercuti, selamat BERCUTI!
habiskan cuti kamu dengan sebaik mungkin yaa..
jaga diri baik-baik.

kepada yang bermuram durja, yang makan hati, yang kecewa, yang frustrated, saya nasihatkan supaya bersabar dengan semua dugaan!
bukan semuanya HAPPY ye..

dalam hidup ni macam-macam dugaan yang menanti.
jangan harapkan pembalasan pabila kita melakukan sesuatu.
x semua orang yang kita tengok BAIK itu BAIK.
lakukan dengan ikhlas hati okei?!!

hehe.
merapu saya di pagi hari.
sekadar menghangatkan suasana.
banyak betul events saya hari ni.
;p

sampai jumpa lagi!
daa~~~
...................................................................

sebelum memulakan pekerjaan kamu hari ini, apakata kite pekena secawan kOpi dulu!
baru lah ceria dan bermakna.
kan kan kan??

anyway, enjoy your day!

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...