11 December 2008

i'm tired to death!

mulut saya penuh dengan makanan.
malu saja!
huu ;p
makan-makan. NOODLE STATION KBMALL.



salam to all.
pertama sekali, saya ingin menyusun 10 jari memohon maaf.
segala komen dan semua respon x dapat saya reply hari ni.
penat sangat seusai kerja di Hospital tadi, saya pulang ke Machang.
dari rumah saya ke bandar Machang, terus ke rumah makcik untuk mengambil adik saya dari kelas tuisyen.

sampai ke petang saya x rehat. sakit badan saya ni. adeh!! rasa macam dicucuk-cucuk dengan jarum saja. aduhh... :(
saya ingat mahu guling-guling atas katil, tapi pakcik datang pukul 6 petang tadi.
menuntut saya untuk menemani pakcik buat seketika. it's ok dear pakcik.
:: aku terima segalanya ::

apapun, terima kasih banyak-banyak yeah!
esok kita jumpa lagik. penat pun saya x kisah.
asalkan dapat meluangkan sedikit waktu bersama.
lagi pula, masa seakan x mengizinkan kita untuk bercanda!
saya berlalu ke kamar dulu ya kawan!
esok masih menanti saya.
cuti-cuti begini banyak betul events saya.

rindu mama, dia ke KL. ada taklimat dari Jabatan Penerangan.
hehe.. :p

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...