12 December 2008

i've been HACKED!!


hye dik.. sory sgt..

i've been hacked by manusia berhati SETAN!!
xtau sape yg hack.. abis rosak profile fster akak...
memang BENGONG betul manusia mane ntah yg hacked tu.. saje nk kotorkan nama baik akak..
sori dik for that gambar lucah.. malu betul akak..
patutlah adik anta komen cmtu td.. akak ingatkan ape.. so sorry dik..

................................................................................

inilah antara bait-bait ayat yang saya pos masuk ke testimonial rakan-rakan FRIENDSTER saya.
FRIENDSTER saya kena HACKED!
GILA betol orang/SETAN yang hacked profile saya tuh! memang GILA.
SAWAN LEMBU GILA!!

memang bongokkk!!

bongok!


bongok!

sakit hati saya.

kasihan dekat rakan-rakan saya.
nasib baik mereka tahu akan benda VIRUS bodoh ni.
jahatnya manusia SETAN tuh!
geram. geram. geram.

saje je nak tambah DOSA.
dah le pahala SIKIT.
ada hati nak tambah DOSA.
bodoh!


haaa... sabar-sabar zatul.
memang saya sudah hilang kesabaran.
memang CELAKA orang SETAN tuh.
abis rosak FRIENDSTER saya.

sedih betul.
malu sangat dengan gambar-gambar lucah tu.
semua orang tanya mengapa saya menghantar gambar lucah sebegitu..
adeh!

dengan NAMA ALLAH swt, saya ZATUL HERNANI MOHD NAWI tidak pernah sama sekali menghantar image lucah sebegitu kepada rakan-rakan friendster saya.

kepada yang meng'HACKED' saya, saya dahulukan dengan ucapan TAHNIAH kerana telah BERJAYA menambah DOSA yang berbukit-bukau tuh! bongok!!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...