22 December 2008

- selamat ulang tahun sayang! -

hee~~ ;p
alhamdulillah akhirnya dapat jugak saya dengar lagu ni..
suke-suke!
i like it.. hehe~~
i've told you that i like Imran Ajmain very much!
only his VOICE ok.. hehe~~
but he's my penyanyi pujaan hatiku! ;p

sudah 2 malam saya menanti dan menunggu bilalah DJ Radio Era nak putar lagu ni..
tunggu punya tunggu, saya tukar ke siaran Radio Kelantan FM, tengah syok-syok dengar lagu hindustan, saya tekan remote radio then this song sudah habissssss... huuuu! sedih..
saya cuma sempat dengar pabila Imran menyebut, SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG........
then, ishh! geram betullah.. silap saya pergi main tukar-tukar siaran..
adeh la!

saya mencari lagu ini seluruh kedai CD dan Musik di Kelantan..
tapi x jumpa!
sedih kan?

hehe.. but anyway, x payah pusing-pusing kepala..
saya dah ade lagu ni..
enjoy the song then!

buat Imran, wishes you with a glorious day!!
:)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...