19 December 2008

meet my new close buddy!


Hari Rabu lepas, saya ke KB Mall berjumpa dengan my new friend from Tumpat.
enjoy the photos then..
sebenarnya sudah lama kami ingin berjumpa empat mata dan berbual bersama-sama.
akan tetapi, masa seakan cemburu!
this Malay girl saya kenal hampir 4 bulan tapi kami x pernah bersua muka.
hehe~~~
yang kami selalu buat ialah chatting, sms, chatting, sms...

apapun, berkenalan dengan dia membuatkan saya begitu teruja.
dia sangat baik, lemah-lembut dan sopan.
selalunya saya tengok dia dalam photo saje..
tapi pada hari tu, saya jumpa dan dia sangat comel kat luar!
heee~~ ;P

sorry iza, i've to puji-puji you sayang!
sebab memang betul pun..
hehe ;)

acara pertemuan kami di akhiri dengan mengabdikan kenangan bersama!
chewwah!
memang saya selalu macam ni pun kann kann kan?
hehe ;p

si cute lil sis ni plak adik cik iza.
so cute kan?
hehe..

insyaAllah by this coming Thursday or Friday, will meet again.
by here, masing-masing bawak cik abang lah pulak!
ini idea Pakcik la nih!
hehe ;)

i'm willing cause next week i have to return to Shah Alam for my last year degree!
do pray for me..
:)
okay cik iza sayang, till we meet again yeah?!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...