19 December 2008

my nephew to be.. huhu~~

hoho.. ini saya lah! yang memegang baby Adam tu..
kuruskan saya?
alahaiiii.. si kurus yang kecil molek!
itu kawan saya bagi gelaran semasa saya ambil diploma dulu..
hehe ;)

yang baju pink tu mak Pakcik Wan Hairy..
Pakcik kesayangan saya tu laa~~ ;p
rumah Pakcik keseluruhannya warna PINK..
hoho.. saya x suka sangat warna PINK ni..
x suka PINKY and PINKISH ni..
heee~~ ;p
but anyway, i used to like PINK..
actually, my mama ada kat sebelah saya masa ni.
ehehe ;)

opss!
my hand looks like blur..
for once, rasa kekok sebab semua mata tertumpu kepada saya dan Adam!
ramai dalam rumah ni tau..
bukan hanya orang-orang dalam gambar ni saje tau..
adehh~~~ mau larikkk!!!
hehehe ;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...