19 December 2008

karenah saya & adik-adik!


ini janji
saya kan?
okay.. saya tunaikan!
ini antara gambar-gambar yang sempat saya fokuskan.
:0

adik ke-5 dan ke-6 saya sedang menjamu selera di kedai makan Kak Wo belakang IPD Kota Bharu.
xdelah sedap sangat makan kat sini tapi mungkin di sebabkan oleh orang ramai kot.
selalunya mama akan bawa saya dan famili ke sini untuk makan pagi.
:p

adik ke-2 saya.
baru keluar wad baru-baru ni.
tahniah ye sebab dapat Anugerah Dekan walaupun banyak dugaan semenjak kemalangan jalan raya tempoh hari. :)

adik ke-3 dan ke-5 saya. cuba korang teka mana satu adik mana satu kakak?
ehehe ;)
mesti confuse kan?
hee ;)
kami seakan sebaya even umur jauh-jauh.
sebab saya ni kecik bangat!
macam umur 16 tahun saja saya nih..
huhu ;p

yeah! ini driver terhormat kami!
hehe~~
adik saya yang ke-4.
woo.. banyak aweks tuu ;)
uhuu ;p
.................................................................................

nak tengok x kisah kesengalan kami ber-ENAM?
hohoo :)

jap-jap!

MULA-MULA MACAM NI...

LEPAS TU,

MACAM NIII
.....


heee~~~~ gilakk!!

DAN KOTA BHARU tersangat sesak!!

.....

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.