19 December 2008

exam's result..

salam..
semalam saya dan famili ke Kota Bharu.
memborong itu dan ini untuk adik-adik saya yang masih bersekolah.
x banyak pun yang kami borong. kami banyak jalan jee.. hehe. ;)

dari Kota Bharu, kami ke Pasir Mas, dari Pasir Mas, kami ke Pasir Pekan, dari Pasir Pekan, kami ke Tumpat dan dari Tumpat, kami balik ke Machang..
satu Kelantan kami terokai..
penatnya memang ler x terkata.. adeh!!

kami ada 3 orang driver terhormat, tapi, 2 orang aje yang aktif.. hehe~~
yang x aktif tu saya lee.. hehehe!.
penat dan mengantuk!

adik saya yang lelaki itu, yang x dak lesen itulah yang memandu kereta!! haha..

padan muke Amirul.. mujurlah dia ada! kalau x, kasihan mama, mesti penat!
penat woo.. sampai je kat rumah semalam, terus mengadap laptop.
nak check result periksa kononnya..

dah buka website Uitm, sikittt lagi nak masuk ke Gerbang Pelajar, terus rumah saya blackout!
tadak letrik plak.. alahaiii..
memang tension!
dah le berdebar x leh duduk seharian dalam kereta.
hampess betul la blackout tu.. huhu (aitt, marah letrik plak)

haa.. memang berdebar gile tau!
x boleh nak duduk.
rasa macam punggung ni panas sangat!
ahaha.. ;)
takut dan risau hanya Tuhan saja yang tahu.. huu ;p

petang tu saya ke Pasir Mas, melawat adik Pakcik dan juga baby Adam.
saya, adik-adik dan juga mama. abah kerja! x leh ganggu dia.. hehe~~
Pakcik jugak kerja, so x dapat la saya bergambar dengan dia.
alaa.. lagipun mama saya ada. seganlah!
mama yang beria-ia nak pergi. (padahal saya yang nak!)
hehe.. gatalnyee...

sempatlah saya pegang dan dukung sekejap baby Adam tu..
(dapat pujian dari mak mertua beb!) hehe.. sengal! haha ;p
mak Pakcik cakap saya ade bakat jadi ibu, dia tengok time saya dukung Adam kot.
huhu.. Adam baru berusia 13 hari, hari ini.. :p
comel saje dia..

owh.. berbalik pasal result uitm tadi yee.. :D

erm.. sebenarnya saya teramatlah x sangka dengan keputusan peperiksaan saya!
saya budget saya akan failed 1 atau 2 paper.

sebabnya, saya x yakin dengan ability saya menjawab peperiksaan hari tu.
dan jugak, saya budget saya akan dapat pointer kurang dari 3 semester ni, sebabnya juga, saya x dapat jawab dengan baik semua papers..

semacam ada perasaan malas nak continue lagi.
hanya Tuhan yang tahu macam mana perasaan saya semasa saya dalam minggu final dulu..
memang putus asa sangat masa tu. hari-hari saya menangis. saya lalai sangat masa tu!

tapi alhamdulillah.. mungkin berkat dari doa mama dan juga abah kot.
akhirnya saya berjaya juga walaupun x dapat dean list..
saya berjaya mendapatkan 3 pointer ke atas lagi untuk semester ni.
takut jugak kalau-kalau pointer jatuh. malu beb! saya x pernah dapat bawah dari 3 point..
yer lah! saya nakkan degree first class.. ;)
berkat doa kepada Allah.. alhamdulillah.. ;)
alhamdulillah.. syukur!

buat adik kedua dan ketiga saya, saya ucapkan berbillion TAHNIAH kerana berjaya mendapatkan Anugerah Dekan untuk semester ni..
saya jugak le x dapat dekan. tapi x mengapalah!
asalkan saya berjaya juga dan looking forward for first class degree nanti.. hehe :)
dulu pernah sekali saje saya dapat Anugerah tuu.. huhu ;)
dulu laa..

eh! sudah-sudah..
sebenarnya saya mencuri masa ni...
sepatutnya saya berada di rumah Tokmama sebab malam ni ada majlis solat hajat untuk famili besar kami. okay-okay saya pergi dulu yaa.. tata!

semua gambar will be uploaded petang-petang sikit!
tunggu yee... ;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...