24 January 2009

jam 7 petang ;)

alhamdulillah..

sampai juga saya ke Kelantan tercinta nih..
saya bertolak dari Shah Alam pukul 8.35 pagi tepat dan sampai ke Machang tepat jam 6.45 petang..
kira-kira 10 jam perjalanan dengan Transnasional..

lama betul saya dalam bas tu.. kebas bontot nih!
bas bergerak perlahan akibat kesesakan teruk di Karak Highway sampailah ke Bentong..
kalau di hitung, dalam pukul 5 petang saya sudah boleh tiba di Terminal Kota Bharu..
tapi, semua orang balik cuti kot.. sampai Kota Bharu sesak teruk!!
cuti kali ini memang happy sebab macam-macam akan berlaku..
dengan famili tersayang, pakcik dan kawan-kawan..
apapun, kerja sekolah saya banyak yang x settle lagi nih..
adeh la~~ ;p
penat-penat..

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...