13 January 2009

salam..

berzaman saya x log in to my blog. rindu bangat sama kamu darling~!
bukan x mahu masuk tapi saya kesuntukan idea. idea x datang menerjah.. ;)
lagipula masa banyak menghambat saya kesana-kemari.
saya lebih rela tidur dari melayari dan meng'hapdate' blog ni.
bukan apa, waktu-waktu beginilah yang harus saya utamakan.
bila dah masuk second stage, susah saya nak pejamkan mata nanti.
sudah tentu banyak dan berlambak-lambak 'assignment' yang harus saya hadapi.
waktu itu akan datang jua, saya nanti dengan pasti~~! huuu ;)
sabar sudah...

masuk minggu ke-3 kuliah, kerja sekolah masih di tahap stabil, x masuk critical stage lagi.
bila dah masuk stage yang kritikal tu, confirm saya jadi macam orang sasau~!
haha.. memang gilak!!
buat pengetahuan semua, kerja sekolah saya macam-macam tao~~
serik kalau di ingatkan.
tapi, sebagai student, saya harus persiapkan diri.
malas tu memang ada.
tapi, kalau selalu malas, makan diri jugak kan?
so, berusahalah selagi ada daya.
bukan susah untuk menjadi senang.
sebab semuanya bergantung kepada diri sendiri.
apapun, lakukan sebaik mungkin okeh~~

semester ni banyak guna duit, so banyak jugaklah telaga dan tanah yang saya gali~~!
mana nak kaut itu semua? saya punya PTPTN memang boikot saya kot.. huu~~
sampai sekarang saya masih belum terima apa-apa hitam putih dari PTPTN..
members yang seangkatan dengan saya semua dalam kesenangan!
saya juga yang buangan~~ eh.. hakhak!!
xdelah.. saya dalam penantian. saya menanti bulan jatuh ke riba. huuu~~ sabar-sabar!
tadi saya call mama then dia cakap after chinese new year baru hal PTPTN saya dapat di setelkan.. entah apa dan siapa yang menjadi perosaknya saya pun x tahu~~
tapi x mengapalah. selagi terdaya, saya tunggu. tunggu sampai bila-bila pun xpe..
hehe~~ sengal nampak. bukan apa, saya PASRAH dan REDHA. ;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...