14 January 2009

patut ke?

salam.

malam ni entah mengapa saya jadi sasau~!
betul x betul je perasaan saya malam ni..
start dari saya chatting dengan kawan baik bekas boy saya tu..
banyak pulak sawang-sawang kesedihan dalam benak kepala~~~ ;(
sampaikan pakcik tamau cakap dengan saya~~
padahal benda ni x ada kaitan dengan pakcik pun..
haishhh! apa yang sudah saya lakukan ni??
adeh.. tulun-tulun~~! ;(

tadi pakcik ada call, then saya tanya kenapa dengan dia sebab dia macam x nak cakap dengan saya dan bukan seperti malam sebelumnya..
suara dia perlahan sangat. saya tahu even baru 6 bulan lebih saya bersama dia.
saya tahu itu suara sedih.. sebab dia x pernah macam ni.
pakcik seorang yang happy go lucky even ada problem besar..
entah la. mungkin silap saya jugak.
saya banyak kerja dan mungkin dia terasa.
mungkinlah. kalau bukan pun, biarlah saya bermonolog sendirian dalam hati..
sorry dear~~

masuk minggu ke-3 banyak menuntut saya untuk menyiapkan tugasan pasal chef demonstration, cari harga pakej paling rendah ke Pulau Redang, call chef sana-sini, turun naik tangga hotel, call classmates, follow up dengan lecturers dan macam-macam lagilah.

pastu pulak, PTPTN loan saya belum saya terima lagi. memang tekanan sangat!

memang benda ni kami buat bersama satu kumpulan, tapi masing-masing pun banyak tanggungjawab lain. apapun, buat yang terbaik lah kawan! moga-moga kerja kita settle awal..
rasa macam x lepas nak bernyawa. ini baru minggu ke-3, x masuk lagi minggu test.
memang tekanan lah saya~!
apapun, saya x mau cakap banyak.
let 'them' go. dan baik saya pergi tidur!
malas mau pikiaq~ ;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...