04 February 2009

7 bulan..


salam..

saya kembalikan semula ingatan 7 bulan lalu..
kepada semua rakan blogger yang concern tentang kisah saya dari 7 bulan yang lalu, saya ucapkan terima kasih..

4 Julai 2008, jam 8.30 pagi, Jumaat
= pengakhiran cerita cinta dengan bekas cinta hati
(kasih selama kurang lebih 8 tahun..)

4 Julai 2008, jam 9.30 pagi, Jumaat
= permulaan cerita cinta dengan kekasih hati
(permulaan yang agak baik. penerimaan banyak keluarga. hope sampai ke titik penamat~!)

4 Julai 2008, jam 11.25 pagi, Jumaat
= famili (mama, abah, angah, miyu, alif) kemalangan di Gua Musang menghala ke Bandar Jengka Pusat, Pahang.
( kereta remuk dan rosak teruk. famili terlantar dalam wad 2 minggu. saya dari Shah Alam terus balik ke Kelantan, MC seminggu..)

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.