17 February 2009

selamat pagi PUAN ZATUL....

salam..

pagi semalam saya dalam kuliah Retailing Management Encik Ali, tengah kusyuk menjawab test 1 even saya tak study satu apa pun, saya dapat rasa kerusi di sebelah saya bergetar. saya dengan selamba tengok saja rakan sebelah saya tanpa saya check isi beg saya. lama sangat vibration tu. kenapa laa orang sebelah saya buat tak tahu saja ni? alahai.. saya dah la nak jawab test pun teragak-agak. iyelah~~ siapa suruh saya tak study malam sebelumnya? huhu~~ padan muka!
lama juga vibration tuh, then saya sentuh beg, OWH~~! telefon saya rupanya bergetar.. hoho~~
haa.. ada 1 miscall daripada somebody..
orang yang saya sayang dan cinta sejak dari saya kenal dunia.. MAMA.. ;)

saya tak sempat nak menjawab call tu.
saya biarkan sehingga selesai kuliah pagi semalam..

then, after 2 hours, saya call mama..

dan........

helo, selamat pagi PUAN Zatul Hernani..
tadi PUAN dalam kelas ye?
Saya nak tanya ni, kenapa bil CelCom Puan Zatul sampai kat office saya ye?
aii.. x bole jadik ni..
sejak bila pulak tukar status jadi PUAN ni Puan Zatul?
boleh saya tahu tak PUAN?
oho~~
(mama saya 'gelakkan' saya gila-gila sementelah dia terima surat
dari CelCom berkaitan dengan bil pospaid saya tuh..)


nak tersedak saya pabila mama panggil saya dengan panggilan tuh..
saya malu yang amat~~ malu wess..
kalau orang lain yang panggil, tak adalah saya nak malu sebegitu rupa..
kalau mama ada depan mata, pasti saya lari sorokkan muka..
tak tahan tapi saya tahankan aje..
saya pun turut tergelak dengan mama..
hehe~~ nasib ler dapat mama yang sangat sporting.. ;p

urm..
alkisahnya bermula suatu ketika dulu sewaktu saya dengan wan hairy ke CelCom centre.. saya daftarkan nombor postpaid atas sebab-sebab tertentu dan saya ke status BERKAHWIN.. kiranya saya jadi bini orang tanpa dokumen sah.. haha ;)
silap ke ape? entah la saya..

sepatutnya bil tu akan sampai ke alamat saya di Shah Alam ni..
tapi, lain pula jadinya..
sebolehnya, saya mahu sorokkan dari pengetahuan ibunda tercinta saya tuh~
tapi, dia pulak orang pertama yang tahu.. huhu~~
apapun, biarlah ye..
lagipula, saya sudah bereskan bayaran bil tu..
x perlu nak risau-risau lagi.. settle sudah~~!


eh, comeback ke sis?

Assalam - 13/10/2017 , Jumaat. Kita datang jengah blog kita ni bukan nak buat comeback pun, sebab kita tahu entah bila kita akan jadi ra...