14 February 2009

sorry to all...

salam..

saya sedikit senang dan tenang hari ini.
hati saya semakin kurang tekanannya..

tq a lot to all.

kepada yang terasa, salam maaf sudahpun saya hulurkan petang tadi.
mereka juga seperti saya. memaafkan sikap yang x seberapa ini..

dan.. di harapkan tiada lagi suara-suara sumbang yang menyakitkan hati juga perasaan.

apa yang berlaku sepanjang seminggu ini bukanlah yang lahir dari jiwa saya.
saya tahu itu. dan saya pasti..

semuanya sudah berlaku dan segalanya sudah terpatri dalam lubuk hati setiap rakan sekelas saya.

apa yang berlaku, saya jadikan iktibar..

dan buat seseorang, saya tahu kamu amat marah dengan sikap khilaf diri ini..
dengan hati tulus ikhlas, saya mohon ampun..
dan terima kasih untuk segalanya~~

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...