01 March 2009

dine out..


salam..

semalam, saya bersama teman sekuliah ke restoren ini..

:: PASSAGE THRU INDIA ::

ini sebahagian dari kerja sekolah saya untuk kursus Asian Cuisines..
biasalah.. nama pun 'student chef'..
kenalah saya merantau dan merempat di kedai makan even dengan tangan kosong!
al-maklumlah duit pinjaman saya belum release lagi..

kedai ini memang kedai makan orang india.. (perlu ke saya state? hehe~~)
apa yang saya tengok, ramai jugak pelancong asing dan sebahagiannya Cina dan juga Melayu..
Indians tu tak ramai mana lah!
kedai yang paling klasik bagi saya.
sangat malap dan gelap.
sesuai untuk jiwa-jiwa yang kosong, yang perlukan kedamaian..
live performancenya sungguh menawan hati saya dengan buaian lagu-lagu india..
jika saya di beri pilihan, kedai ini akan menjadi pilihan ke-7 dari 10 pilihan..
harap maklum~!
hihi...
lain orang lain ragamnya kan??

malas mahu omong kosong~
jom kita layan gambar~!
(sila layari friendster untuk gambar lain)
(:


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...