02 March 2009

Hati saya kering!



Salam.

Sejak dari hari perbalahan budak-budak kelas saya pasal trip ke pulau pangkor, hati saya menjadi tersangat kering.

Hancur.

Remuk.

Berkecai.

PECAH seperti gelas kebanggaan saya itu..
(dalam gambar)


Saya malas ambil pusing hal kelas saya lagi.
Kini saya menjadi saya, yang tiada siapa boleh menjadi saya.
Selagi terdaya, selagi itu saya senyum.
Saya tinggalkan hati parah saya itu bersama langkah-langkah baru yang bakal saya derapkan.. Tiada siapa yang boleh mengubah pendirian saya.
Teman, maafkan saya kerna hati saya sudah menjadi batu..
Terciptanya sikap ini dek kerna perangai bodoh semua..
Apapun, terima kasih kepada wan hairy kerna menamakan mereka semua kepada 'stupid idiot'...
dan ketika entri ini diposkan, saya sudah tiada kena-mengena dengan mereka.
mereka masih sahabat saya.
cuma entri ini sengaja saya biarkan berkulat!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...