25 March 2009

jauh.. dan tak mungkin kerana SAYANG..


Setiba di
persimpangan
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi

Yang patah tumbuh

Yang hilang berganti

Kau telah jauh.. jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harus ku akui
Ada ketika di minda, kau menjelma kembali

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

(ALyah, TAK MUNGKIN kerana SAYANG~!)

.........................................................................................

jumpa juga akhirnya lagu siulan saya nih~~ haihhh..(mengeluh sikit)
lama jugaklah proses mencari, mendownload tapi tak pernah berjaya..
haa.. hari ini saya kongsikan dengan semua tentang lirik lagu ini..
pertama kali saya dengar lagu ni sewaktu dalam perjalanan pulang ke Kelantan 2 bulan lalu..
saya jatuh hati terus..
entah, mungkin ada sedikit kena-mengena dengan hidup saya sejak kebelakangan ini..
erm.. anyway, i am keeping all my secrets..
kalau ada yang tahu pun, tak banyak lah.. :)
tentang rahsia hati kali ini, saya cuba sorokkan.. alhamdulillah.. dan saya berjaya..
bagi saya, kali ini tak perlulah saya kongsikan..
sebab ia akan melukakan hati banyak pihak..
saya relakan CINTA itu pergi.. bak kata seseorang yang saya kenali, I LET YOU GO..
go girl~! (:

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...