11 March 2009

morning~!

salam..

pagi ni saya bangun seawal jam 4.30 pagi.
niat di hati mahu menghabiskan pembacaan nota CTU yang tergendala akibat rasa mengantuk yang amat.
entah mengapa perasaan saya pagi ini lain macam.

huh~ tak payah la saya cakap apa perasaan tu.
kita lupakan.
tak berapa penting pun kalau saya bincangkan di sini.. (:

pagi ni saya hanya mahu hadiri kuliah CTU then saya mahu pulang, ponteng 2 kelas : Research Methodoly dan Food Law.
rasa tak ada semangat nak hadir 2 kelas tu.. bolehkan?
tapi, saya bukan jenis yang lemah semangat~~
saya mahu tenangkan hati dan perasaan. tekanan dan tekanan..

okay then, saya pergi dulu..
banyak benda yang nak kena fikir lately.
otak saya tengah jam~~
saya mahu MAMA ada di sisi..
hanya dia bisa leraikan kekusutan fikiran saya..
MAMA, i really miss u.. :)

dan..
RESTU BARAKAH menemukan saya dengan jejaka idaman..
terima kasih... :)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...